25 września 2016

Książka w obiektywie #1 | „Cudzoziemka” Maria Kuncewiczowa

Jakiś czas temu stałam się dosłownie maniaczką fotografii. Kiedyś, kiedy nie miałam pojęcia o ISO, przysłonach i tych innch rzeczach, lubiłam robić zdjęcia, później fotografia odeszła w niepamięć.
Kiedy założyłam konto na Instagramie, znów zaczelam robić zdjęcia i z czasem odkryłam, że jednak nie pożegnałam się z tym na dobre i pokochalam to na nowo. Teraz co prawda, nie twierdzę że znam się na tych wszystkich parametrach itd. jakoś dobrze, ale jednak mam większą wiedzę na ten temat niż kilka lat temu. 
Nie uważam, że moje zdjęcia są na wysokim poziome, ale myślę, że powiedzenie, że po prostu je lubię, będzie odpowiednie. Właściwie zawsze jest tak, że zrobię więcej zdjęć niż potrzebuję na instagram, a po przerobieniu zostaje mi pięć czy sześć zdjęć, które nie dostaną się na Instagrama. Dlatego zdecydowałam się na stworzenie nowej serii na blogu, w której będę umieszczała właśnie takie zdjęcie, które lubię ale nie chcę nimi spamowac na instagramie. 
Na pewno następne posty tego typu nie będą zawierały aż tyle tekstu co ten dzisiejszy, ale chciałam po prostu wytłumaczyć o co chodzi, dlaczego się na to zdecydowałam itd.
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć! 






***





Jak podobają Wam się zdjęcia? Chcielibyscie zobaczyć więcej takich postów czy macie mnie już dosyć na Instagramie? ;)

5 komentarzy:

  1. Piękna zdjęcia, szczególnie podoba mi się to ostatnie. <3 Z chęcią będę oglądała kolejne tego typu posty! :)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na pewno pojawi się więcej takich postów:)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje poczucie estetyki i wszystko, co robisz jest nie dość, że piękne, to ma jeszcze niesamowity klimat! *.*

    Nie mogę się doczekać kolejnych takich postów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo bardzo się cieszę, że ci się podobają <3

      Usuń
  3. Piękna zdjęcia. Mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń